12.03.2012

NEODSUZUJME, ALE NAPRAVUJME!!!

Na stránkách útulku na FB byla  nedávno debata o psech s PP a bez PP... Je úplně jedno, jestli je pes čistokrevný nebo ne. Často se stává, že se určitý chov dokonce i přešlechtí (ano, měla jsem doma přešlechtěného kokršpaněla a vzala jsem si ho z útulku). 
Jde o nervové defekty, spánkové poruchy, bezdůvodná přespřílišná agrese na ostatní psi a v neposlední řadě neustálý štěkot a onkologická onemocnění. Právě kvůli agresi a štěkotu byla dána do útulku s nádory na děloze a vaječníkách. Špatné šlechtění sester a bratrů, otců s dcerami a matek se syny. Neodsuzujte ostatní a hlavně se vykašlete na debaty, co je lepší. Např. moje kokřice žila pouhých devět let, poslední dva roky viditelně chřadla a marodila. Nyní mám kříženečku v požehnaném věku 11 let, nevím čeho je kříženec, je vitální a kromě malinkých narodů na mléčných žlázách (což je v tom věku naprosto normální) a špatných zoubků, které jí v ničem nebrání, je naprosto zdravá. 
ADOPTUJE - NEKUPUJTE!!! NAPRAVTE CHYBY TĚCH, KTEŘÍ SELHALI V PÉČI O NEJLEPŠÍHO PŘÍTELE ČLOVĚKA!!!!
Pochybuji o tom, že ikdyby v útulku člověk našel např. zmiňovaného čistokrevného labradora, měl by k pejskovi i PP, obzvlášť pokud byl nalezen v otřesných podmínkách a byl odveden od "majitele".  
S.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Největší radost mi udělá, když moje příspěvky pomohou najít domov pejskům, které sem dávám. // The biggest joy I will feel, when my entries will help to find home to dogs I post here.

NEKUPUJTE - ADOPTUJTE // DONT BUY - ADOPT A PET!!!